De opsporing van de allerlaatste nazi's

van totaal € 15.000 (0%)

Steun de speurtocht naar de allerlaatste Nederlandse voortvluchtige oorlogsmisdadigers uit de Tweede Wereldoorlog. Ze lopen nog rond: kampbewakers, oud-SS’ers en landverraders die nooit zijn gestraft. Voor justitie vormt deze groep geen prioriteit. Voor de stichting wel. Wij zoeken in archieven, bezoeken gemeentehuizen en lichten doopcelen. Momenteel loopt een zaak voor de Amsterdamse bestuursrechtbank tegen de Nederlandse staat/Nationaal Archief waarin wij toegang eisen tot het Bijzonder Archief Bijzondere Rechtspleging over de vervolgingszaken van WO2-misdadigers.

Ons motto: We mogen niet achteroverleunen zolang er nog één misdadiger uit de gruwelijkste oorlog van onze geschiedenis ongestraft rondloopt.

Arnold Karskens

contact@onderzoekoorlogsmisdaden.nl

Bekijk alle donateurs
03-04-2019 | 14:13 Onvoorstelbaar dat deze heren ook nog pensioen ontvangen, wellicht zowel uit NL als DE. In Polen nog meer dan 500 oude nazi's die genieten van hun verdiende pensioen; (In Letland vieren ze hun misdaden nog steeds elk jaar opnieuw). https://jonet.nl/honderden-nazi-veteranen-op-de-been-in-riga/ Arnold, zet hem op. aan jullie reeds opgehaalde magere bijdragen is te zien hoe Nederlanders daar over denken.
25-03-2019 | 17:26 Ik vind het écht totaal van der zotte,dat je de Nederlandse staat aan moet klagen om die namen vrij te krijgen!!! Zijn ze nu helemaal van de pot gerukt,schande! Die mensen die dat op hun geweten hebben,daar geldt geen privacy-wet meer voor!
13-12-2017 | 09:24 Omdat ik Arnold Karskens wil steunen in zijn strijd.